Pengikut Warisan Kraf

kraftangan kertas - Bakul


~Assalamualaikum~
'Selamat datang ke blog Rohana Warisan Kraf'

Kraftangan kertas yang kami hasilkan adalah berasaskan 
dari bahan kitar semula seperti kertas suratkhabar dan majalah.
Bagi setiap tempahan, anda boleh memilih rekabentuk/warna seperti
yang disediakan atau  mengikut citarasa sendiri.
Kami di Rohana Warisan Kraf sedia membantu anda.

 Hubungi kami untuk sebarang pertanyaan dan maklumat lanjut. 
Hubungi hp : 017-8883229
Sesuai dijadikan hadiah dan hiasan dalaman rumah.




Bakul hantaran
Kod : BH 070
Harga : Rm 35 ( tanpa hiasan )



Kod : BBB 061
Harga : Rm 16    
Bakul  
Harga seunit : Rm : 15.90
Kod : BS 062

"Bakul Lingkaran Segi Empat" 

Saiz : Tapak 8cm x 8cm
Tinggi badan : 3.5 cm 
Warna : Maroon
Pemegang : Berpintal
Harga seunit : Rm 3
Kod : BLSE 056

Bakul Telur

Saiz : Tapak 6cm x Tinggi 6cm
Warna : Rosewood
Pemegang : Berpintal
Harga seunit : Rm 3
Kod : BK 040

Bakul hamper

Saiz : Lebar tapak 15 cm x Tinggi 9cm
Warna :  Rosewood
Pemegang : Berpintal
Harga seunit : Rm 13.90
Kod : BH 038

Bakul hamper
Saiz :  Tapak 11cm x Tinggi 10cm
Warna : Rosewood
Pemegang : Dendan
Harga : Rm 7
Kod : BK 039

Bakul hamper
Warna : Golden Pine
Pemegang : Dendan
Tapak : 15cm
Harga : Rm 13
Kod : BK 043

Bakul hamper
Warna : Rosewood
Saiz : 9cm x 8cm
Harga : Rm 5.50
Kod : Bk 006
                                         
Bakul hamper bujur
Kod : BB 014
Harga : Rm 9
*Belum di syelek
                                          
Bakul Buah
Kod : BH 036
Harga : Rm 27
                        
Bakul Buah                             
         
Kod : BH 037
Harga : Rm 28.90
*Belum di syelek

>Harga di atas tidak termasuk kos penghataran<
Klik disini dan dapatkan maklumat tentang Kadar harga melalui Pos Malaysia
Hubungi kami : 017-8883229




12 comments:

Anglear!ez!! said...

wahhhh...kahwin t bole laa tempah sini..tp lmbat g laa..hehe

Rohana Warisan Kraf Hubungi 017-2069629 said...

Boleh-boleh.. nnt akak rekodkan dalam buku tempahan..hehe

Harap2 ada peluang buat utk adik nanti..:)

EmpayarUtama said...

selalu nampak orang dah mula guna bakul ni buat hamper

Rohana Warisan Kraf Hubungi 017-2069629 said...

a'ah EU..dulu orang johor jer yg selalu buat n guna bakul dari kertas ni utk cenderahati di majlis2 perkahwinan..*dgr cerita dr pelanggan

Skrg ni kraftangan dari kertas dah mula mendapat sambutan yg menggalakkan hampir di semua negeri..:)

CikGu Ma said...

salam kenal =)
kreatif...dulu mak pernah try buat bakul2 macam ni...sekadar suka2

jom baca (",)
erti qada yang sebenar

Rohana Warisan Kraf said...

Waalaikumsalam.

T'kasih..untung cikgu, bila2 masa boleh belajar dr mak..:)

dulu sy pun buat suka2 tp bila kawan2 n jiran mula tempah n bg sokongan terus jd bisnes sepenuh masa skrg..Alhamdulillah..:)

Ros said...

cantik..cantik..cantik

Rohana Warisan Kraf said...

Terima kasih Puan Ros

najihah said...

Boleh minta tolong tunjukkan cara nk buat bakul tu dr awal hingga akhir. sy berminat nk buat.

Anonymous said...

saya pun ada buat bakul dan pasu tp xtau nak pasarkan dimana

Rohana Warisan Kraf said...

Maaf lambat balas komen..Klu secara online susah sikit sy nak tunjukkan..utk makluman sy ada buat bengkel kraf. pertanyaan lanjut sila hubungi sy di 017-8883229.

Rohana Warisan Kraf said...

bagus..cara yg paling mudah boleh mulakan dgn memberitahu kawan2 ttg produk kraf yg dihasilkan atau kongsi gambar rekaan kraf di facebook, mudah.com atau blogspot..di facebook juga disediakan halaman2 utk iklankan bisnes..ni atas pengalaman sy sendiri..sy bermula dgn cara ni :)